Ett enkelt sätt att låna pengar till tydliga villkor

Vi kan alltid bli bättre, därför är våra kunders synpunkter viktiga för oss. Om du av en eller annan anledning inte är nöjd med oss eller vår tjänst – hör av dig. Vi lovar att göra vårt bästa för att hjälpa dig. Är du kund hos oss är det enklaste att du loggar in och skapar ett supportärende.

Hur lång tid det tar innan du får svar beror på vad det ärende gäller. För vissa ärenden kan svarstiden vara upp till 14 dagar, men oftast går det betydligt snabbare än så. Gäller dina bekymmer ett lån är det bra om du beskriver ditt ärende så noga som möjligt, så blir det enklare för oss att hjälpa dig.

Skulle du därefter ändå inte bli nöjd, kontakta vår klagomålsansvarige per post. Adressen är:

Loan Exchange Nordic AB

ATT: Klagomålsansvarig

Box 396

541 28 Skövde

Precis som tidigare ber vi dig här att beskriva ditt ärende så ingående som möjligt. Bifoga gärna eventuell dokumentation. Vi svarar så snart vi kan, målet är att klagomål ska besvaras inom 14 dagar. Om ärendet skulle ta längre tid kommer du att bli informerad om detta.

Oberoende konsumentvägledning:

Skulle du mot förmodan fortfarande inte vara nöjd kan du alltid vända dig till den kommunala konsumentvägledningen eller till någon av följande myndigheter:

www.konsumenternas.se (kostnadsfri konsumentvägledning)

Allmänna reklamationsnämnden

European Consumer Centres ECC

Konsument Europa

- Allmän domstol för prövning

2018-02-12